Blogroll


ShoutMix chat widget

Monday, July 20, 2009

Ahlan Wa Sahlan

Assalamua'laikum ...

Ahlan wa sahlan buat mereka -pelajar baru sessi 2009/10 yang mendaftar di Kolej Tun Hussein Onn. Semoga anda semua sentiasa berada dalam redha-Nya.Semoga langakah kaki anda ke UTM ni membawa seribu erti dan bakal membawa sinar kegemilangan dalam hidup untuk kejayaan di dunia dan di akhirat.Tahniah kerana berjaya menjadi warga UTM secara umumnya dan Warga KTHO secara khususnya.

Sempena JKM Day di dewan Seri Merbau bermula pada 1 & 2 Julai 2009 ini, sidang Kelab Hikmah ingin mengalu-alukan kedatangan adik-adik ke booth kami yang cantik dan menarik lagi tertarik.

Ia kami memberikan layanan terbaik bagi anda yang ingin mengenali Kelab Hikmah dengan lebih dekat lagi.Sebuah kelab yang lebih dari biasa. Di Booth kami, anda boleh sertai kuiz Tafsir,Sirah, Tauhid, matematik dan lain-lain lagi. Juga terdapat hadiah menarik untuk mereka yang menjawab soalan kuiz.Juga pelbagai flyers dan artikel terkini Kelab Hikmah,juga perkhidmatan kemasyarakatan kami.Tidak dilupakan tayangan video program-program Kelab yang telah berlalu.


Jika ingin menyertai kami, cepat-cepat isi borang pendaftaran.Juga boleh daftarkan diri untuk aktiviti kami yang terdekat dan terhebat X-PRESS 09 (31Julai-2 Ogos)

0 comments:

Followers