Blogroll


ShoutMix chat widget

Tuesday, February 1, 2011

Mini Ukhuwah 2011

15 Januari 2011, Balai Cerap - Telah berlangsung Program Mini Ukhuwah dikalangan ahli jawatankuasa Kelab Hikmah dengan jayanya.

Sesi pagi, berkumpul di Balai Cerap, UTM untuk mendengar sedikit Taujih Ruhiyah dan Daurah Alangkah Peliknya Ikhwah (API) yang telah di sampaikan oleh Bro.Hussaini. Peserta memberikan tumpuan yuang sepenuhnya kepada talk yang diberikan kerana pengisian tersebut sangat menarik dan memberikan kesedaran kepada mereka yang mendengarnya. Sekitar jam 12.45 tengahari, berehat dan makan tengahari dan solat zohor.

Program disambung semula dengan Talk bertajuk Inilah Peranan Kita yang telah disampaikan oleh Pengerusi Kelab Hikmah, Ahmad Ajwad. Kemudian sesi BBQ.

Peserta pulang untuk bersiap sedia untuk sesi malam. Sesi malam peserta ditanyangkan movie bertajuk Sang Murabbi. Menceritakan pengalaman pahit dan getir seorang ustaz yang berusaha mengembangkan dakwah di Bumi Indonesia.

Jam 11 malam, semua peserta bersurai. Terima kasih kepada semua yang telah menjayakan Program Mini Ukhuwah pada tahun ini. Jazakumullau Khairan Kathira...

0 comments:

Followers